»Smo v 21. stoletju, socialna omrežja igrajo veliko vlogo. Imeli smo močno kampanjo na socialnih omrežjih in na terenu. S tem sem v Slovenijo prinesla ameriški slog kampanje. Mislim, da vse to skupaj nakazuje na to, da v Slovenijo prihaja neki optimizem. Želim si aktivirati predvsem mlade in jim pokazati, da tudi mladi spadamo v politiko.«
»Ni več skrivnost, da bo kampanja trajala od 19. 3. do 6. 6. Vsi skupaj ocenjujemo, da je to prepozen rok za oddajanje subvencijskih vlog, da bi morala kampanja potekati v tem, zimskem ali zgodnjepomladanskem času.«
»DVK-ju prijavili: Nova Slovenija – krščanski demokrati, Socialni demokrati, Zeleni Slovenije, Levica, Gibanje Svoboda, Piratska stranka Slovenije, Glas upokojencev, Slovenska demokratska stranka, Nova socialdemokracija, Slovenska ljudska stranka, Društvo Asociacija in stranka Fokus.«
»A ni nenavadno, da prav Pahor druge politične akterje poziva k čim več vsebine v kampanji, ob tem, da sam ne slovi po vsebini, saj se nenehno izogiba jasnim opredelitvam?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju